tidninginkastad.blogg.se

En internet-tidning som skriver om artister, band och musikgrupper och lyfter fram de DEM vill ha sagt

Hemligheter

Kategori: Allmänt

I nuläget sitter jag och håller inne på en massa släpp och hemligheter. Jag kommer göra så att jag sparar på dem ett litet tag till... och gör ett Vecko-släpp!!! Nya släpp i en hel vecka, varje dag. Detta vill ni inte missa då mycket avslöjande kommer om en massa band.

Mycket slit och mycket att komma med, jag kommer förvarna er innan detta sker och glöm inte att skriva upp det i era kalendrar att Vecko-släppet är på ge

 
 
 

Kommentarer

  • Mikaela♥ säger:

    Vilken rolig bloggidé, det finns inte så många i den här genren.

    Svar: Tack Mikaela :) nej verkligen inte men det är kul att det uppskattas!
    Ska jag skriva om Dig? [email protected]

    2014-06-23 | 21:54:13
    Bloggadress: http://lmikaela.blogg.se
  • Mikaela♥ säger:

    Nej, det går bra men tack för erbjudandet :)

    2014-06-24 | 21:19:07
    Bloggadress: http://lmikaela.blogg.se

Kommentera inlägget här: